Forum counter strike Strona G│ˇwna counter strike
WiTaJ nA fOrUm KlAnU TeRrOr SqUaD
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Czy jest to techincznie mo┼╝liwe do zrealizowania?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum counter strike Strona G│ˇwna -> Counter Strike 1.6 Steam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 23:33, 04 Kwi 2014    Temat postu: Czy jest to techincznie mo┼╝liwe do zrealizowania?

facet mnie codziennie podrywa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ani si─Ö nic nie je, ani nie pije.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo jesli faktycznie tak jest,ze im wiecej sie jej je, tym wiecej sie chudnie, a ty jak piszesz,jestes caly dzien poza domem, to moze to jest przyczyna? [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam,
I'm determined not to go back to how I used to be. Jak ja kocham to ┼éa┼╝enie po biurach Ale w sierpniu jeszcze jedzie na koloni─Ö w Bieszczady i maj─ů fakultatywn─ů wycieczk─Ö do Bardejowa do aquaparku, wi─Öc jest potrzeba odg├│rna ponizej podaje link do wyzej opisanej oferty: Witam z Opola 3 godziny [link widoczny dla zalogowanych]
Takajednajestemsobie -masz racje, szkoda siebie...dla mnie najgorsze by┼éo to ,ze ta krzywde wyrzadzi┼éam sobie sama. Zas┼éugujesz na spok├│j, w┼éasny k─ůt, intymno┼Ť─ç i w┼éasne ┼╝ycie. Ja rodzilam swoja corcie w 2000r i po porodzie lezac 2 h jeszcze na porodowce obok mnie rodzila kobieta. Ale sprawdzone przeze mnie . Cena faktycznie niska, bo dosta┼éam kart─Ö powitaln─ů do nich i mia┼éam 50% zni┼╝ki na higienizacj─Ö. Zamierzam wychodzi─ç racjonalnie, ale za tydzie┼ä wyje┼╝d┼╝am na wczasy i... pierwszy tydzie┼ä, a potem ju┼╝ z g├│rki sama wiesz, ja przerwa┼éam w 11 dniu , mog┼éabym spokojnie wytrzyma─ç jeszcze tydzie┼ä, tylko ┼╝eby nie ten nieprzyjemny zapach z buzi, m.in.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale potem stopniowo stopniow tdojechałam do wagi sprzed diety.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie u┼╝ywam nic na blizn─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z gory dziekuje

do najeri - zgadza sie, ze mozesz nie znac takiego miasta, sama nie wiem czy takie istnieje. [link widoczny dla zalogowanych] mozesz starac sie o rozwod cywilny, czegos takiego jak rozwod koscielny nie istnieje, jedynie mozna go uniewaznic.
fade to black Nic z tymi włosami nie da sie zrobic !! a ja chce itp i tak tvn wybiora kogo chca Pozdrawiam cieplutko!!! [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
nikt nie m├│g┼é tego przewidziec tak si─Ö zdarza i tyl─Ö . Cze┼Ť─ç, niedawno, p├│┼é roku temu, by┼éam na kursie fryzjer stylista-kolorysta w Europejskim Centrum Kszta┼écenia Stylist├│w we Wroc┼éawiu. BBC Niestawiony pokarm przylepia sie do scianek jelita grubego. a tort- to tez problem!! Panie Sebastianie z szacunkiem do pana - pora sw├│j ogr├│dek PIEL─śGNOWA─ć. http://www.youtube.com/watch?v=3-Ilr0mKIyU
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hehehehe cyrkowe?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyta┼éam gdzie┼Ť tam, ┼╝e u os├│b kt├│re maj─ů nadczynno┼Ť─ç lub niedoczynno┼Ť─ç tarczycy wyst─Öpuje w┼éasnie takie co┼Ť ┼╝e wypadaj─ů w┼éosy...
No wlasnie, jesli ma zlamana noge, to zrob oklady z waty ciepla woda na jej paznokcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podejrzewam że mam grzybicę w całym organizmie lewatywa pomoże? [link widoczny dla zalogowanych] Siakus91, ten Orzechowski zawsze taki niemiły jest?
Glowa w dol lapiac fragmenty wlosow i przytykajac je dyfuzorem do glowy temp.optymalna.i pod zadnym pozorem nie rozczesuj krec.wl na sucho nie wolno!jedynie na mokro!i to powinno wystarczyc by twoja fryzura byla piekna.powodzenia! Lecz oszukiwany organizm odwdzi─Öczy si─Ö w przypadku monotonnego po┼╝ywienia w najlepszym przypadku, znudzeniem, a w gorszym, chorobami. Znaczy znam dwie mo┼╝liwo┼Ťci - z recept─ů za 370-460 za kuracj─Ö miesi─Öczn─ů..... Moge polecic wwwDoktorOdchudzaniepl- kupilam drugi raz, troche sie balam, bo paczka szla chyba z 5 dni, ale sa oczuciwi, tez dlugo szukalam kogos komu mozna zaufac A prawda jest taka ,┼╝e te 2-3 kilogramy to jest tre┼Ť─ç ┼╝o┼é─ůdka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
szkoda 2 mce temu na kopenhaskiej schuid┼éam i zaraz wr├│ci┼éam, nie jem pieczywa, ziemniak├│w makaronu i tak naprawde to tylko czasami piwko zimniutkie mnie skusi, wi─Öc....czy ta meridia tylko hamuje uczucie g┼éodu bo ja to chyba potrzebuje kopa dla przemiany materii bo z ┼éakomstwem w wi─Ökszo┼Ťci przyadk├│w wygrywam. Dzi─Öki za rady wszystkim.Z galaretki zrezygnowa┼éam,ale co┼Ť mi si─Ö zdaje,┼╝e wczoraj zrobi┼éam b┼é─ůd,bo nagle po kawie rozpuszcz.z odrobink─ů ┼Ťmietanki zachcia┼éo mi si─Ö je┼Ť─ç mimo tego,┼╝e jad┼éam. czarno zielone. Chirurg znowu chcia┼é zrywa─ç. Cykle mam ostanio co 30 dni. Mam ciemne, grube i d┼éugie i do tego jeszcze na brzuchu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?

no prosze ,jak sie dowiesz, to daj znac, bo ja mpowie 5 jezykami a nauka wloskiego zajela mi 2 lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy kto┼Ť m├│g┼éby mi poleci─ç dobry salon pod k─ůtem delikatnej trwa┼éej/stylingu? moze figura i dobra ale jest strasznie brzydka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na pude┼éku pisze, ┼╝e trzeba farbowa─ç w┼éosy co 4 tygodnie bo inaczej b─Öd─ů odrosty 1cm.Ja odrosty mia┼éam dopiero po 4 miesi─ůcach ale po ka┼╝dym malowaniu kolor stawa┼é si─Ö ciemniejszy a┼╝ zrobi┼é si─Ö czarny. [link widoczny dla zalogowanych] wiec wiecej ...
Mama zabra┼éa mnie jednak do takiego znachora dziadka, kt├│ry zastawi┼é mi n├│┼╝ki. Ja juz i tak tatuazu nie potrzebuje bo usunelam u plastyka blizn─Ö z nogi i mam ┼Ťliczn─ů kreseczk─Ö na milimetr szeroko┼Ťci i zeby nie bylo problemow z ladowaniem konta. ja mam 156cm ;-//// Cudowne uczucie jak z facetem patrzysz i wiesz ze to ten na ca┼ée zycie tak samo dom bo bed─ů sie wychowywa─ç w nim twoje dzieci ,pozniej wspolne swieta ,wnuki , i staro┼Ť─ç w bujanym fotelu u boku tego jedynego wspominajac jak to by┼éo ,doskona┼éo┼Ť─ç w kazdym calu aby dawa┼é ciep┼éo i bezpiecze┼ästwo aby chcia┼éo sie do niego wraca─ç [link widoczny dla zalogowanych]
Sama sie o tym przekonalam wiec lepiej poswiecic te kilka miesiecy na nauke wloskiego. Ja na metce swetra z H╬ť widzia┼éam made in Kambodia, co da┼éo mi do my┼Ťlenia, bo stamt─ůd bawe┼éna jest podobno niskiej jako┼Ťci, co bardzo wiele wyja┼Ťnia... i nie jestem alkoholiczka i meza alkoholika rowniez nie mam. Je┼Ťli jesz tyle kcal ile spalisz na dzie┼ä, to nie przytyjesz. eeee a mi nie zal wcale Po prostu zadzwon Ty, maz lub ktos z bliskich znajomych to nie bedziesz sie denerwowac o ta sprawe. By┼éa godzina 19.20 jakzacze┼éy dr┼╝e─ç mi ko┼äczyny....a o 20 kropl├│wka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 23:34, 04 Kwi 2014    Temat postu: pozatym wlasnie wrocilam znad morza.

informacje odnosnie przyjec na studia we wloszech mozecie uzyskac na forum wloski.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
słyszałam że Maciek Dowbor lubi czasem chłopców.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chociaz musze Wam powiedziec, ze tez zrobilam sie troche ciezsza przez te Swieta i nie za bardzo chce mi sie ruszac [link widoczny dla zalogowanych] nie urosne juz neistety, jestem tego pewna
I co to jest zoo ??? Witam kapela brytyjska .w refrenie by┼éo w┼éa┼Ťnie tak over and over and over again, one te┼╝ spiewa┼éy piosenk─Ö SHOOG SHOOG .kt├│rej te┼╝ nie mo┼╝na us┼éysze─ç nigdzie na Swieta tak sie ciesze! C├│ra musi podrosn─ů─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç w nowym roku!! Hej mam problem , mia┼éam naturalne w┼éosy taki jakby br─ůzik ciemny i pofarbowa┼éam na blond farb─ů joanna , teraz mam odrosty i chce wr├│ci─ç do naturalnego koloru , co zrobi─ç ? tyle juz zreszta lat minelo ze na prawde dajcie sobie spokoj juz z tym, nie mozna dziewczyny na okraglo osadzac za to ze raz poniosla ja chwila, pewnie jeszcze byla pijana do tego, a to ze sie do tego nie przyznaje to jest tylko i wylacznie jej duma. poczyta┼éam o z. U mnie w domu chyba jakies sie zalegly... . mimo to obetne sie na grzywk─Ö widzia┼éam zdjecia fryzur i krecona grzywka nie wygl─ůda tak ┼║le tak samo jak prosta a moje du┼╝e czo┼éo doprowadza mnie do szale┼ästwa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.

A CO DO TEJ KOSMETYCZKI BLONDYNKI TO ZGADZAM SIE W 100%, JEST BEZNADZIEJNA.
[link widoczny dla zalogowanych]
trzymajcie sie cieplutko!! wczesnije ialam kilku wlochow ( z jednym nawt mieszkalam) ale powiedzialam NIE konec, sa strasznymi mami synkami!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam zamiar wytrzymac 21 dni a jak nie to 18. [link widoczny dla zalogowanych] Osoby, kt├│re chc─ů si├ę czegos wi─Öcej dowiedzie─ç to mailowo, lacznie z go┼Ťciem powy┼╝ej [link widoczny dla zalogowanych] l
A jak wlatuje z woda syf z jelita grubego do niego to to nie jest truj─ůce? Ja polecam pani─ů Zuz─Ö - gabinet MezoSkin na Egipskiej w Warszawie. Amber----> sprawia ci to przyjemnosc?? Jestem zadowolona w 100%!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Active jest i w Kupcu i na Kili┼äskiego (ko┼éo Ko┼é┼é─ůtaja). Po operacji dowiedzia┼éam si─Ö ┼╝e w szpitalu sp─Ödza si─Ö nawet 3 tyg.. Wiem,┼╝e do tego trzeba sie przyzwyczajac stopniowo,ale ja na to nie mog┼éam sobie pozwolic,bo musia┼éam si─Ö zajmowa─ç dzieckiem.A po tej tabletce to ja siedzia┼éam w wc i nic nie by┼éam w stanie zrobic. ja moge sie wypoeidziec na ten temat gdyz w pazdzierniku 2005 roku mialam robiony nos u dr w├│jcickiego z polanicy ,widzialam pare nosow ┼é─ůtkowskiego i szczerze nie polecam,zero zmian ,ledwo widoczne. niby delikatna ale nigdy bym nie pomy┼Ťla┼éa ┼╝e si─Ö na to odwa┼╝─Ö !!! ). PIA ZADORA - RAINBOW IN THE SKY
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W tej grupie ćwiczeń tluszcz zaczyna sie spalac po ok.20 min.
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety wiekszosc moich znajomych zostala w moim rodzinnym miescie, dlatego w akcie desperacji szukam kumpelek w internecie;p Pobolewanie brzucha za jakis czas minelo, ale piersi bola chyba coraz bardziej, ale za to jak rewelacyjnie wygladaja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac

mnie juz jest mniej 3 kg [link widoczny dla zalogowanych] ;>
porozumiewawczym wiec chyba to nie jest problemem... Powinni to zrozumiec. deszcz od Naszej Kamci ju┼╝ do moich stron doszed┼é! do tego jeszcze teraz u drugiej nogi si─Ö zrobi┼éo to samo!!!! Dla mnie najbardziej dra┼╝ni─ůce s─ů szwy i nie mog─Ö si─Ö doczeka─ç, a┼╝ mi je zdejm─ů... [link widoczny dla zalogowanych]
Nawet moja kole┼╝anka, kt├│ra mia┼éa mniej problemowy zabieg z ├│semk─ů zdziwi┼éa si─Ö, ┼╝e tal szybko dosz┼éam do siebie i opuchlizna ┼éadnie zesz┼éa, bez pozostawiania si┼äc├│w itp. A gdzie mieska, rybki, warzywa itd. Pozwolicie, ┼╝e powt├│rze-159z┼é!!!!!!. Te┼╝ mia┼éam ten problem z wrastaj─ůcym paznokciem i ch─Ötnie podziel─Ö si─Ö z Wami moimi prze┼╝yciami z wrastaj─ůcym paznokciem mam problem z odnalezieniem piosenki tym razem polskiej a mianowicie pami─Ötam tylko kawa┼éek tekstu o to on Ojcze m├│j ty po mnie przyjdz ojcze m├│j ty wybacz mi ja nie chcia┼éem nie chcia┼éem to by┼é b┼é─ůd ojcze prosze cie chce odej┼Ť─ç st─ůd . Mam mozliwosc takiej pracy w wakacje - podzielcie sie doswiadczeniem. Mysle, ┼╝e to m├│j sukces.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miłego dnia!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Tam ci pomog─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
uciekł mi wyraz chciałabym zrobić żele
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy w trakcie g┼éod├│wki mog─Ö poza wod─ů pi─ç zi├│┼éka typu: [link widoczny dla zalogowanych] Nie wyjezdzajcie z operacjami, bo w Hameryce powszechnie wadomo ze czarne laski pozniej sie starzeja.
[link widoczny dla zalogowanych] ,70585,3246255.html?i=4 a za czym tak tesknicie ?raj tutaj jak to inni okreslali juz dawno sie slonczyl 2. Zolty motylek, juz koncze to pisanie [link widoczny dla zalogowanych]
Ja swojego grosza nie do┼éo┼╝y┼éam. pare lat temu bra┼éam amfetamine-po to oczywiscie zeby schudn─ů─ç O Matko kochana! No i wizyta kontrolna za 3 m-ce. Nie mia┼éam swojego pomys┼éu na kolor i ┼Ťci─Öcie, wi─Öc powiedzia┼éam ┼╝e zdaj─Ö si─Ö na ni─ů (widzia┼éam u moich kole┼╝anek jak ┼Ťcina i widzia┼éam ┼╝e zawsze wygl─ůdaj─ů super). wczoraj wch┼éon─Ö┼éam 2 opakowania ┼Ťledzi w occie a ja nienawidz─Ö ┼Ťledzi. to chyba o czym┼Ť ┼Ťwiadczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 23:35, 04 Kwi 2014    Temat postu: Pytajnik,

Na moim blogu staram si─Ö w miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci wstawia─ç zdj─Öcia z przepisami.
[link widoczny dla zalogowanych]
a jak ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

--- [link widoczny dla zalogowanych] Bo z wra┼╝enia na pewno zapomn─Ö o co chc─Ö spyta─ç
Farbuj─Ö je co mniej wi─Öcej dwa, trzy miesi─ůce. kosciol to ukroca bo wiekszosc zwiazkow jest niewaznych w oczach Boga Oczywi┼Ťcie b─Öd─Ö zaczyna┼éa od zera, nie mam zbyt du┼╝ej wizji na ten temat ani lokalu, dlatego moje pytanie czy jest to do┼Ť─ç dobry i dochodowy pomys┼é na biznes? i przez to o maly wlos moja siostra urodzila w samochodzie, jak zajechali do szpitala, wzieli ja na wozek i nawet nie dowiezli na porodowke tylko gdzies po drodze w innej sali, dwa parcia i malutki wyskoczyl, nie musiala byc nawet szyta czuje sie dobrze i malutki tez zdrowy...obsikal lekarke przy badaniu nie jedz niczego, co nie znajduje si─Ö na li┼Ťcie produkt├│w dozwolonych. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 7) rano - w trzeciej dobie pobytu w klinice w Bielsku-Biala - przychodzi lekarz i m├│wi zdjac szwy, wyj─ůc dren, wyci─ůgn─ůc welfron A wtedy........... [link widoczny dla zalogowanych] krzysia Bedzie to samo jak zaczna przyjechac Romuni i Bulgarki teraz, moze wtedy przestana nasze zaczepiac gdzie kolwiek chodza. czerwony niespotykany na weselach bo podobno, podobnie jak czarny przynosi pecha nowozencom, wiec chyba nie wypada? Moja ciocia by┼éa rewelacyjn─ů po┼éo┼╝n─ů, ale odesz┼éa ze szpitala publicznego, bo nie mog┼éa znie┼Ť─ç tego jak traktuje si─Ö kobiety i noworodki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

By┼é kto┼Ť u Wojtka Wajdy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Amarolka dzieki tak jak jego rodzina-nie tylko dlatego ze mnie spotkal i odzucil .Mezczyzni polacy jestescie poprostu zazdrosni i tyle bo was zadna inna nacja nie chce nie mowiac juz o swojej.......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mie─ç kompleks├│w, bo m─Ö┼╝czy┼║ni naprawd─Ö lubi─ů takie ma┼ée kobietki, m├│j facet ma np.
[link widoczny dla zalogowanych]

AMBASADA URODY W OPOLU no wlasnie to co biora w Ambasadie to nie sa male sumki a wychodzi sie od nich jak od zwyklej kosmetyczki! [link widoczny dla zalogowanych] chirurgicznie?
Mimo ┼╝e nie m├│wi─ů o nim, to lgn─ů do ka┼╝dego faceta. tylko od razu jest wielkie bum Tyle si─Ö tego na┼éyka┼éam, a nie wiem czy to zdrowe. Wklejam ceny, sa to ceny z miejsca gdzie ja robi┼éam, ale ceny w claej Polsce my┼Ťle, ze nie odbiegaj─ů znacznie od siebie: Po leczeniu by┼éo ok,ale za jakie┼Ť 1,5 miesi─ůca zacz─ů┼é mnie ten z─ůb pobolewa─ç podczas jedzenia i przy dotyku.Wr├│ci┼éam do tego dentysty.Mia┼éam powt├│rnie oczyszczane kana┼éy pod mikroskopem.Jestem tydzie┼ä po tym zabiegu ale z─ůb mnie nadal boli,chyba jeszcze bardziej ni┼╝ po poprzednim leczeniu.Najgorsze jest to,┼╝e wyje┼╝d┼╝am na 2 tygodnie a wizyt─Ö kolejn─ů mam na 22.07,boj─Ö si─Ö,┼╝e mi si─Ö pogorszy podczas wyjazdu.I co wtedy?! [link widoczny dla zalogowanych]
Wpad┼éam do Was na chwilk─Ö. Je┼Ťli chodzi o diet─Ö, to nie ma ┼╝adnych przeciwwskaza┼ä. Przek┼éucie bola┼éo mnie fest ale efekt jest naprawde super. 2 czesc ogladalam juz kilkanascie razy , opakowanie jak nrazie starczy┼éo mi na 4 u┼╝ycia, ale jeszcze zosta┼éo... nie poznaj─Ö a i ┼╝ona nie by┼éaby zadowolona gdybym rozpoznawa┼é wszystkie pacjentki ;/ jak smierdzi z daleka uchh..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

buziam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze po jakims czasie np po kilku latach starac sie znowu tzn udowadniac ze kiedys byl uzalezniony a teraz juz nie jest, teraz jest gotow juz do zawarcia malzenstwa. Osobi┼Ťcie chcia┼éam da─ç c├│rce inaczej na imi─Ö, ale m─ů┼╝ si─Ö strasznie upar┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy kt├│ras z was mog┼éaby polecic jakie┼Ť sprawdzone miejsce w Katowicach? [link widoczny dla zalogowanych] ja mam na 13 szw├│w =jest ok 14 cm.
Fanka wiem ze masz duza wiedze na temat glodowke, moze masz jakis pomysl na mnie bo ja juz nie wiem co mam robic i co myslec.... Zanim kupi┼éam sprawdzia┼éam - urz─ůdzenie cieszy si─Ö wielk─ů popularno┼Ťci─ů w USA i UK, zaryzkowa┼éam ale tamtejsze opini─Ö mnie przekona┼éy a Britebox potwierdzi┼é dzia┼éanie. Po pierwszych 15 minutach idzie ju┼╝ z g├│rki. potem tylko do wody wlewasz troche soku z cytryny Przygotowanie jest wazne, ale wychodzenie jeszcze wazniejsze. [link widoczny dla zalogowanych]
postimg.org/image/kumbe0qg7/ Tyle r├│┼╝nych opinii si─Ö naczyta┼éam, ┼╝e zacz─Ö┼éam si─Ö ba─ç ┼╝e i mi piersi po odstawieniu anty oklapn─ů. Z tego co wiem to w wakacje maj─ů najwi─Öcej wolnych termin├│w gdy┼╝ wiadomo to....wakacje. Scorpions - Still Loving You W kregach moich znajomych na 3 dziewczyny kt├│re bra┼éy Bromergon, 2 mia┼éy straszne zawroty g┼éowy, wymioty, a 1 nawet mia┼éa omdlenia.....itp, s┼éysza┼éam ze dobry jest Norprolac, ale nie wiem ile kosztuje, ja mam sk┼éonnosci do migreny, kiedys leczy┼éam sie tez na nadcisnienie, ostatnio popsu┼é mi sie wzrok, wiec naprawde wol─Ö zap┼éacic wiecej ale nie chce miec takich skutk├│w ubocznych kt├│re b─Öd─ů powodowa┼éy ze b─Öd─Ö chodzic po ┼Ťcianach, dlatego chci┼éa┼éam sie dowiedziec jaka jest r├│znica w cenie pomiedzy Bromergonem a Norprolac-iem? Chirurg nie ma by─ç mi┼éy ale...skuteczny!!! na obiad - 1 kabanos, 3 plastry twarogu, 1/4 papryki, 8 oliwek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam wszystkie odchudzaczki.
[link widoczny dla zalogowanych]
a takie piaskowanie z─Öb├│w jest bardzo bolesne? Ja lubie chodzic w dzwonach i w sumie tylko mi takie pasuj─ů bo jestem niskiego wzrostu, mam kr├│tkie nogi i ┼Ťmiesznie wygl─ůdam w prostych spodniach i jak chc─Ö kupi─ç sobie fajne jeansy to chodz─Ö tak d┼éugo po sklepach, a┼╝ znajd─Ö co┼Ť dla siebie i wcale nie uwa┼╝am ┼╝e s─ů obciachowe zgadzam si─Ö z poprzedniczk─ů - je┼Ťli kto┼Ť w nich ┼éadnie wygl─ůda to jest wszystko w jak najlepszym po┼╝─ůdku tylko niestety dzwony wysz┼éy ju┼╝ chyba z mody i baaardzo rzadko je mo┼╝na spotka─ç w sklepach
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

naturalny kolor mam jasne blond. [link widoczny dla zalogowanych] Gdy usłyszał, ze mialabym ochote przyjechac wielce sie ucieszył....
A za was trzymam kciuki a jak tam bieganie?? Skusiałam się na thorna 4145 i co? Rybki sa super Ja tez jadam co jakis czas ,ale przeplatam z ta na warzywkach i owocach-fajnie,ze zamowilas obie Ciekawe czy Dabrowska wyda jakas kolejna ksiazke....( szkoda ,ze te sa takie cieniutkie) Do ethru, ciekawa jestem czy znalazlas juz swoja kosmetyczke, ja mysle, ze znalazlam, tylko jak tu powiedziec, ktora to zeby nie byc posadzona o samo reklame ? [link widoczny dla zalogowanych]
na pewno nie s─ů pi─Ökne Gor─ůco polecam,naprawd─Ö potrafi─ů doprowadzi─ç do ┼éadu zniszczone i os┼éabione w┼éosy! Podejrzewam,┼╝e ju┼╝ dawno odesz┼éabym od niego,tylko boje sie,sytuacji w kt├│rej ktos zarzuci mi ┼╝e to moja wina, ja sie nie sprawdzi┼éam,┼╝e slub sie bierze na dobre i na z┼ée,itp. kirkor Widzisz...jedni ogl─ůdaj─ů pornole, inni podniecaj─ů sie go┼éymi panienkami na fotach. Ale wytrwa┼éo┼Ť─ç zosta┼éa nagrodzona!! Tak cicha mamy z aur─ů prawie tak samo.C├│rki 18-stki i 3-letnie bli┼║niaki.R├│┼╝nica jest w miesi─ůcach
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jakichs pasozytow?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 14:06, 05 Kwi 2014    Temat postu: Mmmm...

obiecuj─Ö dzisiaj zrobi─ç i wrzuc─Ö na serwer - a w┼éa┼Ťnie, mo┼╝e ma┼éa instrukcja jak to zrobi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
gravistat to tabl anty mi lekarz powiedzial ze zorbila mi sie cysta z powodu zle dobranych tabl(bralam cilest wczesniej),no ale teraz mialam kontrole i nic juz nie mam,a ten caly gravistat 250 i 125 rozni sie dawka hormonow
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam bo ubrania s─ů niepowtarzalne, bardzo ciekawe i oryginalne. [link widoczny dla zalogowanych] Fanka wiem ze tak jak napisals moja watroba jest zanieczyszona i u mnie wywala przez skore.
chcia┼éabym wyglada─ç troch─Ö inaczej i czu─ç si─Ö przede wszystkim pewnie (nie mie─ç rozp┼éywaj─ůcego si─Ö makija┼╝u pod wp┼éywem emocji i letniego ciep┼éa). Bardzo przepraszam, ze nie odzywalam sie przez pare ostatnich dni, ale troche mialam zajec, a mianowicie..... Jak mo┼╝ecie to napiszcie co┼Ť na ten temat choc w poniedzia┼éek i tak si─Ö wybieram do lekarza. Czasami zdarzaj─ů si─Ö dni zastoju, a czasami i 0,5 kg w ci─ůgu doby mi spadnie. Santana dzi─Öki za odp [link widoczny dla zalogowanych]
jestem 4 dzien po wyrwaniu dw├│ch ├│semek po lewej stwonie, g├│rna bezproblemowo, cho─ç pewnie przycmi┼éa j─ů dolna bo boli az do 5 nie tak bardzo ale wkurza, czasami zaczyna swedziec, promieniuje na zawiasy szczeki i g┼éowe, nie wiem chyba mam stan podgor─ůczkowy. O super, u mnie 5 dzien, ale dopiero od 3 trzymam granicy 20 g wegli, dosta┼éam te┼╝ @, ale czuj─Ö po ma┼éu, ┼╝e dieta dzia┼éa. mam pytanko, z tego co piszesz to te┼╝ by┼éa┼Ť leczona na tarczyc─Ö czy tylko masz guzka? in. no nie zrobi─ů Ci sie wielgachne mi─Ösnie no chyba, ze dodatkowo bedzie pa┼éaszowac jakie┼╝ odzywki z bia┼ékiem itp. Jak pisa┼éa Kasia 123 pewnie bedzie mozna przeczyta─ç akta i wniesc cos do sprawy, ale trudno mi cokolwiek radzic. Szukam dziewcza kt├│re po bromergonie urodzi┼éy zdrowe dzieci jak i te kt├│re podzieli ly los mojej c├│rki i urodzi┼éy dzieci z wad─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wreszcie sanepid i skabowka zaczely ostra kontole dziewczyn robiacych tipsy w domu, kary sypia sie coraz wieksze takze uwazajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
PS: Lepiej ciuteczk─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Problem moze polegac na tym ze jestem w tym wieku gdzie ludzie juz albo maja wlasne rodziny albo kompletnie zdziadzieli.. [link widoczny dla zalogowanych] Moga co nawyzej zrobic z niej atrakcyja kobiete.
Toska dierre to tylko niewiele dro┼╝sze drzwi od innych, a maj─ů niesamowicie du┼╝o zalet je┼Ťli chodzi o ich budow─Ö, no i to wyko┼äczenie Polecam raz jeszcze. ja mialam Casting farbe: jeszcze p├│┼é roku temu temu bym si─Ö nad tym zastanowi┼éa ale teraz rozs─ůdek mam wielki Powodzenia z zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝e gdy je odstawisz.A ta twoja ginekolog....Napisz lepiej jej nazwisko ┼╝eby inne dziewczyny mog┼éy si─Ö ustrzega─ç takich beznadziejnych lekarzy. zmien wizazystke: [link widoczny dla zalogowanych]
) ..... drozdzowke lody... obrzydlistwo nie zapominaj tylko, ┼╝e rady moje i innnych chodz s─ů z zycia wzi─Öte dotycza danego przypadku,, a ka┼╝da osoba, ka┼╝de cia┼éo jest inna i nie zawsze tak smao reaguje.. Efekt jest boski bo sama regularnie ja stosuje. jako rekompensata przepisy dla atkinsowcow nie prawda, aquaerobic nie jest wyrzucaniem pieniedzy w bloto - naprawde skutkuje...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lecz teraz jestem szcz─ů┼Ťliwa bo ca┼éy cza jest przymnie Stefano.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli jak?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cz┼éowieku a ty zatrzyma┼ée┼Ť si─Ö na epoce chirurg├│w i nie widzisz ┼╝e wszystko si─Ö zmienia? [link widoczny dla zalogowanych] M─ůdry nie zauwa┼╝y a g┼éupi pomysli ze tak ma by─ç.
całuski dla stałej brygady Lidziaczek Ja mam stażu 5 lat. Nie wiem, co to jest. gosc3 powodzenia, pamietaj jak mozesz to nie idz na skroty, niech to oczyszczanie bedzie swiadomym i jak najlepszym doswiadczeniem W okoloicach Katowic ksiazeczka kosztuje 70zl(badanie jest na cale zycie), zadnych dodatkowych przeswietlen i badan krwi nie mialam, jesli idzie sie taka ksiazeczke podbic do lekarza medycyny pracy to to kosztuje kolejne 50zl ale mi podbila na 2 lata wiec mialam luz, darmowe jest wtedy kiedy masz polecenie z urzedu pracy.... [link widoczny dla zalogowanych]
no nic, zobacz─Ö, najwy┼╝ej b─Öd─Ö kontynuowa─ç w przysz┼éym tyg kapu┼Ťciank─Ö... Ksiazka pt.Lecznicza glodowka bardzo szeroko omawia temat glodowek celem poprawy zdrowia i regeneracji organizmu,podaje mase przykladow praktycznych z zycia wielu ludzi stosujacych glodowki jakie nastapily zmiany w organizmie i co sie uregulowalo dzieki glodowkom.Sa zawarte informacje o roznej dlugosci ich trwania i co sie dzieje w tym czasie z naszym organizmem.Podane sa przyklady od kilkudniowych do tych najdluzszych z dokladnym omowieniem jak sie przygotowac prawidlowo,jak prawidlowo przeprowadzic glodowke i jak z nich nalezy wychodzic(jadlospis).Istne kompedium wiedzy Prosz─Ö o odpowied┼║ =))) No i co chcia┼éo mi si─Ö rycze─ç wyzywa┼éam siebie, ┼╝e po co to zrobi┼éam jak teraz wygl─ůda m,oj biust itd. no i co z tego? Co do jogurtu, to mi si─Ö wydaje ┼╝e nic by si─Ö takiego nie sta┼éo, gdyby┼Ť go zostawi┼éa w ┼╝o┼é─ůdku - chyba nawet gorzej wysz┼éo, ┼╝e go zwymiotowa┼éa┼Ť, bo przeszkadzasz organizmowi w odnowie... Teraz wychodzenie :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ona odbyła Long Staż i jest naprawdę zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz znowu bylam na \\\przegladzie\\\ i okazalo sie,ze mam znowu torbiel tym razem taka \\\fasolke\\\ 5 cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w pierwszym cyklu -ci─ů┼╝a !!! [link widoczny dla zalogowanych] Metypred - lek ktory biore, nie daje powazniejszych skutk├│w ubocznych - nie tyje, nie rosnie mi broda, nic mnie nie boli.
nie mam pojecia,zobaczymy jak organizm bedzie reagowal Pozdrawiam I nie b─Öd─Ö szuka─ç nikogo. Acha, w tym por├│wnaniu Wojtka i Roberta na korzy┼Ť─ç tego drugiego doda┼éabym jeszcze, ┼╝e jest przystojniejszy i bardziej kontaktowy Dzieci nie mam w ogole, ale mieszkam za granica i napoarwde trudno pogodzic prace,uczenie i chlopaka tak aby wszyscy byli szczesliwi. [link widoczny dla zalogowanych]
1 wypijam zawsze przed szko┼é─ů , drug─ů po powrocie ( do godz. a widze,ze maja tam calkiem niezle ciuchy.dokladnie spodobaly mi sie topy,bluzki,spodnice.na dodatek tanie z tego co widze. do be_perfect: w┼éasnie wr├│ci┼éam z Rudy Sl─ůskiej to tak odemnie 100km,wczotraj by┼éa tam niesamowita nawa┼énica,samochody zatopione(facet mowi┼é mi ze mia┼é wode w aucie siegajac─ů do samej kierownicy).Ludzie sie w nocy budzili i pomagali ratujac auta.Jadac tam la┼éo dzisiaj do samych Katowic z przerwami . DOBRE RADY: A sieje sie zawsze na Zywocie briana, Seksmisji, Ja irena i ja , na razie innych nie pamietam U mnie jeszcze s┼éonecznie, ale zapewne b─Ödzie pada┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 14:07, 05 Kwi 2014    Temat postu: hej!stan na dzie┼ä dzisiejszy -3kg!!!!!!!!!sampopczucie supe

Jasne, podaje maila:
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez mam warjacje jakbym byla w ciazy nie wspomne o zachciankach najgorsze ze tylko na slodycze bo do jedzenia to mnie nie ciagnie .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie zeby bylo mi tu zle, ale po 3 tygodniach spedzonych wsrod rodziny i przyjaciol jakos nie umialam sobie wyobrazic, ze znowu mam to wszystko zostawic. [link widoczny dla zalogowanych] Ja r├│wnie┼╝ jestem zainteresowana tym zabiegiem, ale mam kilka pyta┼ä i bardzo prosi┼éabym o odpowiedz tych kt├│rzy co┼Ť wiedz─ů o tym zabiegu
wszystko tam jest opisane jak to mniej wiecej wyglada mam nadzieje ze nie masz skrzynki w wp Jak na razie atkins- faza 1. Tez kiedys myslalam o firmach zjmujacych sie import-export, ale szybko sprowadzilam sie \na ziemie\, bo prawda jest taka, ze nie mam nic do zaoferowania. tone we ┼ézach.......... bia┼é─ů ze sk├│ry. [link widoczny dla zalogowanych]
Lekarz kt├│ry mia┼é mnie operowac kaza┼é mi ten wynik zabrac ze sob─ů. Po 3 dniach ju┼╝ nie by┼éo ┼╝adnego go┼Ťcia. Przeczyscila mnie i to tak konkretnie. Co za masakra. Takze na sniadanie ma wiecej bialka a na obiad juz przewaga tluszczu i faktycznie jestem syta. pewnie to smieszne co napisze ale zastanawiam sie jak robia to indianie przeciez oni wogoile nie maja zarostu i to nidgy! Przez te \skaczace\ temperatury moja polowka dorobila sie slicznej anginy i wielkiego kaszlu, przez ktory oka nie moze zmruzyc od wtorku, a ja przez to tez sie nie wysypiam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale jakby kto chcia┼é to pode┼Ťl─Ö ten adres mailikiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam poj─Öcia, chcia┼éam si─Ö tego dowiedzie─ç od tinka85-85 Po usuni─Öciu kamienia piekielnym rylcem czeka┼éo mnie przebranie w wielkie okulary i jakie┼Ť okrycia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej, wlasnie jestem tydzien po operacji i jutro sciagam szwy [link widoczny dla zalogowanych] adamczyk@olinkowy-ogrode k.pl
jak stosowa┼éam t─Ö diet─Ö 15 lat temu te┼╝ tak robi┼éam i obserwowa┼éam ciuchu czy robi─ů si─Ö lu┼║niejsze i jako┼Ť sz┼éo..... o malo mnie nie zabi┼éa,wysz┼éam sekunde przed tym jak sie zwali┼éa... no i teraz bede probowac 2. Nikt nie potrafi mi pom├│c,chodzi┼éam do masa┼╝ysty, ortopedy, kt├│ry skierowa┼é mnie na zdjecie i rehabilitacje,stwierdzono naderwane zaczepy w ┼éokciu i ┼Ťci┼Ťnietekr─Ögi szyjne.Chodzi┼éam na jonoforeze, solux i wyci─ůg szyjny...nie pomog┼éo nic, jest jeszcze gorzej. szczeg├│lnie w ciep┼ée dni ┼éadnie prezentuje sie jasna sukienka i cienkie materia┼éy. [link widoczny dla zalogowanych]
I tak si─Ö czuj─Ö... jaka┼Ť pokraczna sie zrobi┼éa Mandarynka po rozstaniu z Wi┼Ťniewskim i jakby przyty┼éo si─Ö jej MNIEJ INTELIGENTNI?! Jedyne co wiem to teledysk by┼é animowany taki komputerowy co┼Ť takiego, jakie┼Ť roboty mo┼╝e nie wiem ;d lata 90 mo┼╝e 2000, zawsze ┼Ťmiga┼éo sie z tym na walkmanie kojarzy mo┼╝e kto┼Ť co┼Ť ? Ale Tobie gratuluj─Ö,tak trzymaj!Pozdrawiam Wylatuje 5 lipca i zale┼╝y mi na tym by bylet lotniczy nie by┼é drogi. Ubezpieczenia zdrowotne niesamowicie wysokie bo ty prawie nikt ni eumiera ze starosci tylko na zawaly, miazdzyce i raki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Juz ytle mam tego kolczyka,┼╝e chyba moge sobie na to pozwoli─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
waze tyle samo i mam tyle samo w tylku i tez uwazam ze to za duzo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a co powiecie o pani Anecie z Moj Styl na Ligocie w Katowicach?Polecacie? [link widoczny dla zalogowanych] Jak ju┼╝ kto┼Ť wy┼╝ej wspomnia┼é na bilbordach, w czasopismach i reklamie zosta┼éa zretuszowana, a nosa wcale nie zminia┼éa.
Dlaczego nie zrobisz reporta┼╝u o kobietach nieszcz─Ö┼Ťliwych z powodu w┼éasnej tuszy. Ja ju┼╝ chyba o tym pisa┼éam: 31 dni a ja poszukuje takiej wolnej piosenki KIM WiLDE pami─Ötm ┼╝e jak by┼éam ma┼éa hehe jakie┼Ť 20 lat tmu no mo┼╝e troche mniej to ona ci─ůgle by┼éaa puszczana w koncercie ┼╝ycze┼ä heheh Chcia┼éam Wam poleci─ç akademie fryzjerska Hairxtend Poland. [link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie aktualnie w Polsce mo┼╝na wyd┼éu┼╝y─ç nogi? Nie mam roweru ani rolek-wysoki s─ůdzie prosze o u┼éaskawienie Rozmowa z psychologiem nie jest stresujaca i nie ma sie czego bac. [link widoczny dla zalogowanych] witam! Myslalam tez o tatuazu jakims, wystarczylby jakis cienki, byle d┼éugi ale rodzice chyba wyrzuciliby mnie z domu. Dzwoni┼éam tak na przymiark─Ö na Parkow─ů na wypadek gdyby wyszed┼é jaki┼Ť numer na Zamenhofa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tzn cwiczyłam po godzinie na najwiekszym obciażeniu ale w wolnym tępie 3-4 razy w tygodniu i jedzac normalnie ( jestem łakomczuchem...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja za Ciebie tez, ale powiem Ci ze ja pas kupilam za 5 zł ale spodekni zobacze w sportowym najpierw, a potem jak cos na allegro Pisz jak tam rezultaty pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam dosc tego piepszonego bolu! [link widoczny dla zalogowanych] Ja osobi┼Ťcie za pierwszym razem mia┼éam taki w┼éa┼Ťnie problem.
ale od dawna chc─Ö zmieni─ç go na inny odcie┼ä rudego podchodz─ůcy pod pomarancz. podoba┼éo mi si─Ö jak Karolina Malinowska przyzna┼éa si─Ö od razu,┼╝e zoperowa┼éa sobie odstaj─ůce uszy i powiedzia┼éa,┼╝e niby po co mia┼éaby to ukrywa─ç... Z tego co napisali to s─ů firmy CeCe,LAKME,Toujours,Farma Vita.Nie wiem czy to s─ů dobre firmy.Przyznam ┼╝e mia┼éam du┼╝y dylemat czy wybra─ç Matrix czy Select i nie wiem czy dobrze wybra┼éam.Du┼╝y wp┼éyw na m├│j wyb├│r mia┼éa obs┼éuga w sekretariacie.W Select tel.odebra┼éa mi┼éa pani bardzo kompetentna wszystko wyja┼Ťni┼éa natomiast w Matrix to by┼é jaki┼Ť facet kt├│ry jako┼Ť─ç opiera┼é tylko na marce.A ja jako powiedzmy laik w tym temacie niekoniecznie musz─Ö wiedzie─ç o co chodzi i oczekuje wyczerpuj─ůcej odpowiedzi.I w select jest minimum dw├│ch trzech modeli dziennie a w MATRIX pan nie wiedzia┼é dok┼éadnie czy na g┼é├│wkach czy na modelach b─Öd─Ö pracowa─ç.A ostatnia rzecz kt├│ra mnie przekona┼éa to pewna pani nauczycielka kt├│ra stwierdzi┼éa ┼╝e w naszej Polsce to wbrew twojej wcze┼Ťniejszej wypowiedzi liczy si─Ö w┼éa┼Ťnie papierek.By─ç mo┼╝─Ö dla kogo┼Ť kto planuje swoje ┼╝ycie zawodowe przenie┼Ť─ç za granice to Matrix jest idealny ale na nasz polski ryneczek Select te┼╝ jest ok.A i jeszcze stronk─Ö w necie Matrix ma du┼╝o skromniejsz─ů.Wydaje i si─Ö ┼╝e jako szko┼éa spocz─Öli troch─Ö na laurach i ┼╝e sama nazwa powali ka┼╝dego na ┼éopatki. nie zagl─ůda┼éam bo net mi siada┼é w pracy. Jest ktos z oklic Salerno. [link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝na u niego prowadzi─ç ci─ů┼╝─Ö i zaznaczy─ç, ┼╝e chce sie rodzic na Zamenoffa... Mam kr├│tkie w┼éosy i zazwyczaj mia┼éam problem z ich nadmiarem po zawini─Öciu za ucho. czesc ja mam aparat ilizerowa na nodze trosze to boli ale da sie wytrzymac naj warzniejsze jest jakie sa efekty puzniej .ja juz mam noge wydlurzina i jestem bardzo z tego zadowolona jak cos to piscie to muj nr gg8911336. A te zielone w┼éosy Micha┼éa i jego pi─Ökne szo┼é na teleiwzji to mnie dobi┼éo. Szybciej od testu moczowego wychodzi pozytywny test z krwi!! Lod├│wki poustawia┼éam na takich gumach, niewiele pomog┼éo. Pozniej okazalo sie ze mam niedoczynnosc tarczycy wiec pewnie od tego tyle przytylam a nie od hormonow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum counter strike Strona G│ˇwna -> Counter Strike 1.6 Steam Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin