Forum counter strike Strona G│ˇwna counter strike
WiTaJ nA fOrUm KlAnU TeRrOr SqUaD
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

jednego wywalili tak??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum counter strike Strona G│ˇwna -> Counter Strike 1.6 Steam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 19:58, 10 Kwi 2014    Temat postu: jednego wywalili tak??

a chciałby się czasami na babskiwieczór wyskoczyć ...
[link widoczny dla zalogowanych]
1.Leczenie zachowawcze - przy objawach ograniczaj─ůcych sie jedynie do okresowego dretwienia i mrowienia palc├│w zw┼éaszcza po wysi┼éku, stosujemy ortezy nadgarstka, leki p/zapalne, odpoczynek , oraz Vit B6 - nie potwierdzono skuteczno┼Ťci w badaniach klinicznych.
[link widoczny dla zalogowanych]
do LadyD
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi w sumie tez lekarz (chirurg plastyczny) odradzal zabieg, ale ja sie uparlam i na razie jestem bardzo zadowolona, on tez powiedzial, ze ladnie to wyszlo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wybierz co┼Ť - [link widoczny dla zalogowanych] -paznokci Zamawiaj─ůc w sieci kupisz wszystko znacznie taniej [link widoczny dla zalogowanych] Wi─Öcej na ten temat znajdziecie na stronie:
ale od pocztaku, najpierw rozpoczelam kuracje, zaaplikowa┼éam tylko 2 tabletki i dostalam okres. nie nie do Ciebie oczywiscie tylko do niejakiej/kiego adelajjjjdea w k─ůpieli z dodatkiem pachn─ůcej soli lub olejku. gg 41508481 pa. [link widoczny dla zalogowanych]
b─Ödzie sie komus podobalo to ok- ale to przeciez chyba tej osobie co je bedzie nosic musi si─Ö podobac! 100 razy chudsza od Jab┼éczy┼äskiej Dla wszystkich dbajacych o swoje zdrowie wklejam ten artykul do przeczytania: tak jest, poniewaz florencja jest jednym z drozszych miast , b┼é─ůkam sie po forach internetowych , i nie mog─Ö uwierzyc ze niektorzy maja wynaj─Öte mieszkanie za 500 euro ..caly dzin szukam i najtanszego co znalazlam to 38 metrow za 100 euro doba takze w miare blisko , kosztuje min 1000 euro bez oplat , wlosi chyba nie maja w swoim j─Özyku takiego slowa jak wohnung, czy flat tylko apartament...nikt nie wybiera sie do rzymu w pazdzierniku?...........bylo by milo gdyby ktos si─Öwybieral Pranie, sprzatanie i prasowanie. Bo chcia┼éabym zmieni─ç fryzur─Ö... Mo┼╝esz zje┼Ť─ç od 30 do 50 dag wo┼éowiny i puszk─Ö pomidor├│w lub do 6 ┼Ťwie┼╝ych pomidor├│w w tym dniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
robisz drzemki czy nie jestes senna?

rano kromka chleba + sałata , ogórek , pomidor , ser biały chudy ...
[link widoczny dla zalogowanych]
6196225 pozdrafiam;*
Tak mi kiedys polecono i zadziałało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

CZe┼Ť─ç napiszcie co wam si─Ö przytrafi┼éo , takiego jak w temacie topiku ? [link widoczny dla zalogowanych] nie umiem p┼éywa─ç..dopiero sie ucze..od 2tyg chodze 2 razy w tyg na basen na godzinke aby sie porusza─ç i spalic conieco sade┼éka.Jak sie porusza─ç w wodzie,jakie ─çwiczenia wykonywa─ç, jaki styl pywacki proponujecie(hehe wkoncu przeciez musze sie nauczyc p┼éywa─ç a nietylko brodzi─ç aby zrzuci─ç nadmiar cia┼éka...przede wszystkim z bioder i brzuszka...no i wzmocni─ç g├│rn─ů cz─Ö┼Ť─ç cia┼éa(cycuszki,ramiona i wog├│le dzieki za wszelkie sugestie
Na ┼Ťwie┼╝o mog─Ö powiedzie─ç, ┼╝e co do opieki super. o: Pani jej na ┼éeb pad┼éo, ona se lewatywe b─Ödzie robi─ç! wysy┼éajcie mi propozycje na [link widoczny dla zalogowanych] Selwetka 24- niestety tak to ju┼╝ jest z t─ů prolaktyn─ů- ale ja p├│ki co czuje si─Ö tak rewelacyjnie, ┼╝e nawet jak mi lekarz m├│wi, ┼╝e tabletki b─Ödzie trzeba bra─ç nawet do ko┼äca ┼╝ycia- to mnie to p├│ki co nie martwi [link widoczny dla zalogowanych]
pieczony kurczak, zielona fasolka szparagowa z mas┼éem, bita ┼Ťmietana. Witam wszystkich czekaj─ůcych na operacj─Ö lub o niej my┼Ťl─ůcych. [link widoczny dla zalogowanych] rs_pregnant.html T─Ö dietk─Ö mo┼╝na ci─ůgn─ů─ç d┼éu┼╝ej, tylko b─Öd─ů coraz mniejsze efekty w kolejnych tygodniach. P├│┼╝niej juz tylko my┼éam go dok┼éadnie przy k─ůpieli nic wiecej i wyglada bardzo ┼éadnie i estetycznie Nie narzekamwi─Öc - jest dobrze; Dan a jak Ty sie czujesz? Macedonia - 76 pkt.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jako ze lewatywy stosuje raczej uzupelniajaco moge zaprosic do przeczytania
yyyyy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chory zwi─ůzek i nie dziwi mnie ┼╝e tw├│j facet robi┼é to co robi.
[link widoczny dla zalogowanych]

p┼éynem do k─ůpieli (zdaje mi si─Ö ┼╝e nie) ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Superrrr ┼╝e wpad┼éa┼Ť na pomys┼é ┼╝eby tam zadzwoni─ç wi─Öc ja te┼╝ jestem nieco spokojniejsza sorki za zamieszanie z t─ů list─ů ale warto chucha─ç na zimne.
odchudza┼éam si─Ö b─Öd─ůc m┼éod─ů lask─ů jak wa┼╝y┼éam 68 kg, zawsze by┼éa zaokr─ůglona tu i ├│wdzie, ale stara┼éam si─Ö schudn─ů─ç....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e Twoje usta postanowi┼éy wsp├│┼épracowa─ç ze swoj─ů w┼éa┼Ťcicielk─ů i zamiast si─Ö buntowa─ç i puchn─ů─ç, wol─ů od razu wygl─ůda─ç zjawiskowo

naprawde fajnie bujaja wg mnie..oczywiscie [link widoczny dla zalogowanych] A mo┼╝e poprostu ┼║le my┼Ťl─Ö
Bo np. Takie obawy najcz─Ö┼Ťciej komplikuj─ů lecznicze funkcje g┼éod├│wki. od 4 lat to trwa czesc :* ja tez od dzisaij chbya zaczynam dziewczyny a Wy jecie wszystko co chcecie czy odchudzacie sie ??:> wiec cos Ci sie pochrzanilo. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy mo┼╝ecie mi z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia poleci─ç jakie┼Ť dobre miejsce w 3mie┼Ťcie gdzie dokonuj─ů takiego zabiegu. ja efektu jo-jo nie mialam i tak juz sie zaczelam zastawiac czy sobie znowu kuracji nie zrobic ... Z ustami mia┼éam problem zawsze, w─ůskie i nijakie . idz do zwyklego lekarza... Obs┼éuga ┼Ťwietna, mi┼éo, fachowo doradz─ů - w sumie nie planowa┼éam zmiany koloru w┼éos├│w, odwa┼╝y┼éam si─Ö i jestem zachwycona nowym odcieniem kontakt na stronie: Proponuj─Ö sprawdzi─ç i podawa─ç RZETELNE informacje, a nie bzdury ratuj─ůce lekarzy wkurzonych na to, ┼╝e kosmetolodzy zdobyli ich uprawnienia.
znala┼éam na allegro twistera co u nim my┼Ťlicie???
[link widoczny dla zalogowanych]
obecnie mieszkam w Norwegii, nie mam mo┼╝liwo┼Ťci p├│j┼Ťcia na bet─Ö a te sika┼äce dost─Öpne tutaj nie wiem jak─ů maj─ů czu┼éo┼Ť─ç bo na opakowaniu nic o tym napisane nie jest...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale np na motocykl jak najbardziej warto zalożyć długie skórzane spodnie ale tyko z PRAWDZIWEJ skory ktora w jakims stopniu oddycha!
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba, ┼╝e paj─ůki opanuj─ů ca┼éy dom czy mieszkanie, tak, ┼╝e si─Ö wej┼Ť─ç nie b─Ödzie da┼éo, powtarzam, one bardziej si─Ö boj─ů ni┼╝ my Widz─Ö to po dyskujacjach, jakie czasami wiod─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzcie mi tylko czy kt├│ra┼Ť z was te┼╝ mia┼éa tak d┼éugo objawy i co z tym zrobi─ç?
Mia┼éam problem z wrastaj─ůcym paznokciem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli chodzi o rolki to tez chodze sama ...
Lubie poszalec, ale wszystko w granicach.

Zauwazcie, ze jak do Polski np do Sopotu ma przyjechac jakas swiatowa gwiazda, to nagle wszedzie jej pelno w mediach, ciagle sie owi, jaka to wspaniala gwiazda, a dopeirp potem podaje sie info, ze ta wspaniala gwoazda zaszczyci nas wsoja obecnoscia w Sopocie. [link widoczny dla zalogowanych] R├│┼╝nie s─ů ludzie zbudowani.
Na kolacj─Ö przygotuj 2 ziemniaki ┼Ťredniej wielko┼Ťci, gotowane lub pieczone z mas┼éem. kurde zwlekalem to tyle ale juz napewno nie bede zwlekal tego musze znajsc tutaj dobrego specialiste tak jak wy mowicie jak nie da rady to bede musial jechac do polski i tam znasc jakiegos lekarza trozke lipa ze trzeba tyle czekac na ta operacdie ale w inny sposob nie da zrobic tej nogi mnie tez boli noga jak sa zmiene pogody grapka a ty dlugo czekasz na ta operacje zycze wam wszystkim powodzenia Jeja, kiedy to pisz─Ö, znowu chce mi si─Ö becze─ç... z reszt─ů to jest wida─ç, ┼╝e trzyma diet─Ö, bo jej sylwetka nie jest jako┼Ť specjalnie wypracowana jak np. mam konsultacje 6 kwietnia u dr bromy i nie wiem czy to dobra decyzja . [link widoczny dla zalogowanych]
Na wod─Ö ekstra si─Ö opalisz, bo kropelki wody dzia┼éaj─ů jak soczewka! Pozdrawiam swietna rzecz pryskam a on po chwili sztywnieje i wtedy topie takiego w wc Startuj─Ö od 54,5kg przy wzro┼Ťcie 171cm. Bardzo niszczy w┼éosy. niemartw sie blizna ja jestem dopiero 3 miesiace po operacji i juz jest blada niczym jej nie zakrywam smaruje tylko kremem . 4000 stepow to jest ok.600 kcal.
Witajcie...!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko niewiem jak..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum counter strike Strona G│ˇwna -> Counter Strike 1.6 Steam Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin